söndag, mars 13

Jag är trött!

Sovit som en stock i några timmar men fortfarande dödstrött. Märkte lite svagt att Rikard kom hem men var inte riktigt kontaktbar, hade ju precis somnat då.

Nu sover pojken gott men jag kunde inte sova längre.

Hoppas hoppas hoppas han är piggare idag.
Min pappa kan ju inte ta honom om han är lika dålig som igår.
Verkar än så länge som att jag har klarat mig undan magsjukan.
Jag stinker spya och babybajs. Känns det som iall fall. Urk*

Jag trodde aldrig jag skulle klara av sånt här.
Jag är inte känslig så men spya och sånt, bläääää. Men det blir en annan sak när det är ens eget barn. Man tänker inte man bara gör.

Blev påmind om vårt MF. Känns fortfarande hemskt. Trots att vi nu har en liten guldklimp. Men det kommer väl alltid vara så, man tänker inte på det och sen händer det något. En sång, en liknande händelse, så bubblar det upp till ytan.
Måste vara bland det värsta som finns, att förlora ett barn.
Hoppas vi inte behöver vara med om det igen.
Läkaren, som jag starkt ogillade, sa att medel är två MF per kvinna. Har man haft det en gång så är det tydligen större risk att det händer igen.
Hoppas vi klarar oss undan. Vill inte vara med om det igen, jag var totalt förstörd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar