onsdag, mars 9

Febrig pojk - Prommis - Sol - Matplanering

Lillgubben var lite febrig idag, inte konstigt att han var lite kinkig.
Gnällig i vagnen när vi var ute och promenerade, brukar han aldrig vara. Kan ju vara tänderna och det kan ju vara en förkylning. Bra att jag är hemma den här veckan. Fyra tänder i överkäken och fyra i underkäken. En av framtänderna i överkäken är nästan helt framme och den är gigantisk! Hans fyra där nere är små söta rackare men förstår att det gör ont när han biter med den där jättegadden i överkäken.
Men han har faktiskt blivit duktig, sällan han biter en nu för tiden.

Spanat på nya serien idag, Blue Bloods, på fyran. Ganska bra. Diggar Magnum hehe.

Längtar till sommar, längtar till sol. Idag var det jätteskönt ute, lite för varmt för vinterjackan dock. Jag är för fet för min vårjacka så jag får lida lite grann. Jag köper ingen ny jacka. man ska inte stödja tjockisbeteende. Ja jag får säga tjockis om mig själv. Jag bryr mig inte om hur andra ser ut så länge man trivs med sig själv. Jag vet att jag är för stor och behöver verkligen gå ner i vikt så jag är en tjockis.
Punkt och Slut.
Diggar Gurkan btw, BB är hemskt. Man kan inte slita sig. Spelar in givetvis, alldeles för slö för att sitta och kolla. Vad gjorde man innan inspelningsbar box kom till?????!!!!

Matplanering står på schemat. Vi ska bli duktigare på planering. Duktigare på ekonomi. Nu ska det sparas!
Kök. Farstu. Altan. Nya garderober. Tapeter. Rumsbord. Hyllor. Garagepanel. Dörr.
Elin vill mycket.
Men räknar att vi ska vara klar med huset tills vi blir pensionärer ialf =)

Natti natt! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar