måndag, mars 14

darrig - trött - ryggvärk

Mår taskigt.
Så jäkla dålig.

Alldeles darrig, försöker äta ordentligt. Inte lätt när man bara vill sova.
Tänker på alla ensamstående föräldrar, vilket jobb när man blir sjuk. Du kan inte bara lägga dig ner och sova. Du måste vara uppe och ta hand om ditt barn.
Om barnet dessutom är sjukt så blir det dubbelt så jobbigt.

Jag gnäller jag vet.

Så jäkla ont i ryggen. Även fast jag knaprar piller som en tok.
38,5 feber trots piller var tredje timme.
Så jäkla slut.
Svettig som...ja ja vet inte vad.

Inatt tog jag inga piller och hamnade på 40 grader.

Trött

1 kommentar:

  1. Nä usch, det låter inte som att ni har det roligt just nu :( Skickar cyberkramar, då blir jag inte smittad iaf.
    Du fick den första kommentaren! Grattis!!! har tyvärr inget pris, hehe.

    kamerabatteriet är på laddning, har fått nyfunnen fotolust, så kanske blir lite bilder i bloggen.

    KRam!!

    SvaraRadera